Tilgængelighed – Jyske Banks digitale løsninger og fysiske afdelinger

Her kan du se, hvordan vi arbejder med tilgængelighed – både i vores digitale løsninger og i de fysiske rammer i afdelingerne.


Generel information om tilgængelighed hos os

Hvorfor forbedre tilgængeligheden?

Vi arbejder målrettet på at sikre, at alle vores kunder – uanset eventuelle funktionsnedsættelser – har lige adgang til vores produkter og tjenester. Det gælder både de digitale løsninger og de fysiske rammer i vores afdelinger.

Hvis du oplever udfordringer med tilgængeligheden, vil vi meget gerne høre fra dig. Brug gerne denne formular

Overholdelse

Jyske Banks digitale produkter er delvist i overensstemmelse med den tekniske standard EN 301 549 v.3.2.1 [PDF] og Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.2 niveau AA.

Websteder og apps bliver løbende testet og erklæringerne opdateres i takt med, at vi forbedrer tilgængeligheden i vores digitale løsninger.



Feedback om tilgængelighed

Vi hører gerne fra dig

Hvis du oplever problemer med tilgængeligheden, som ikke er beskrevet i tilgængeligheds­erklæringen, beder vi dig give os besked via telefon 89 89 89 89 eller knappen herunder. Din feedback hjælper os med at forbedre oplevelsen for alle brugere.

Tilsynsmyndighed

Du kan forvente svar inden for 14 dage. Hvis du ikke har modtaget svar fra os inden for fristen, kan du indberette problemet til Sikkerhedsstyrelsen.