Hvad får du, hvis du skifter til Jyske Bank?
I Jyske Bank kan du samle hele din økonomi – fx pension, bolig, bil, investering og forsikring.
- Du får personlig rådgivning, når det passer dig - besøg os i vores afdelinger, få rådgivning i telefonen eller mød os på vores digitale kanaler.
- Du får et bredt udvalg af billige, fleksible boliglån – både bankboliglån og realkreditlån.
- Du kan få en grundig investeringsplan, som giver tryghed og overblik, og pensions- og investeringsløsninger som matcher dig.
- Du får nem betaling med Apple Pay, Google Pay, MobilePay eller en af vores andre digitale betalingsløsninger.
- Du får en mobilbank, der giver dig hurtig overblik over din økonomi. Du kan fx overvåge og omlægge lån, investere dine penge og tjekke din pension.
- Du får mulighed for at benytte nemme og hurtige løsninger. Få fx svar på ansøgning om billån inden for 1 time, kom i gang med at investere på 10 minutter og bliv klar til boligkøb på 2 timer.
- Du får en ansvarlig, uhøjtidelig og hæderlig bank.
Tre trin til Jyske Bank
Det er nemt at skifte bank. Vi klarer alt det praktiske for dig.
- Vi lærer dig og din økonomi at kende
Sammen tager vi en uforpligtende snak om dine forventninger og behov. Vi skal også bruge nogle fakta, så vi kan give dig et målrettet tilbud og den rette rådgivning. Du kan typisk finde informationerne online på 15-20 minutter. Informationerne behandles fortroligt og slettes, hvis du ikke ønsker at skifte til os. - Du forholder dig til et konkret tilbud
Tilbuddet er helt uforpligtende for dig. Du kan nemt se, hvad det koster at blive og være kunde i Jyske Bank. Hvis tilbuddet alt i alt ikke passer til dig, så er du blot blevet bekræftet i, at du har det fint i din nuværende bank. - Vi klarer alt det praktiske
Vi overfører dine konti og opretter din netbank, vi bestiller nye betalingskort, flytter dine betalingsaftaler, din NemKonto og giver de offentlige myndigheder besked. Vi informerer også din nuværende bank. Det er helt op til dig, om du selv ønsker at tage en dialog med dem.
Bliv kunde - spørgsmål og svar
Er det svært at skifte?
Nej, det er det ikke. Vi sørger for, at du kommer nemt og hurtigt i mål.
Du får et skriftligt tilbud, hvor du tydeligt kan se, hvad skiftet giver dig af muligheder. I tilbuddet kan du også nemt se omkostningerne ved at skifte. Hvis du vælger at skifte, så tager vi os af alt det praktiske.
Skal jeg ind i banken?
Vi vil altid gerne have besøg af dig, men du kan møde os, hvor og hvornår det passer dig bedst. Det kan være i banken, online eller hjemme hos dig.
Hvordan sker et bankskifte? Og er der perioder, hvor mine ting ikke virker?
Hvis du vælger at skifte, sørger vi for alt det praktiske med den rette timing. Dine gamle produkter og aftaler – fx betalingskort, mobilbank og betalingsservice – stopper ikke, før de nye træder i kraft.
Koster det noget? Er det dyrt at være kunde?
Det er helt uforpligtende at få et tilbud fra os. Tilbuddet er personligt og målrettet til præcis din økonomi. Det koster ikke noget at få et tilbud – til gengæld kan du nemt se, hvad det vil koste at skifte til Jyske Bank. Du kan også altid se priserne på vores hjemmeside. Hvis tilbuddet alt i alt ikke passer til dig, så er du blot blevet bekræftet i, at du har det fint i din nuværende bank.
Skal jeg til at lede efter en masse papirer?
Vi skal selvfølgelig bruge nogle dokumenter og oplysninger. For at gøre det nemt for dig, får du at vide, præcis hvad vi skal bruge, og hvor du finder det digitalt. Det vil typisk tage 15-20 minutter.
Er du mellem 18 og 29 år?
Når du er mellem 18 og 29 år, er du også omfattet af vores fordele for unge.