Bliv en del af Jyske Banks kundepanel
Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores digitale oplevelser. Vi har derfor et kundepanel, hvor du som medlem løbende bliver inviteret til forskellige test og undersøgelser af nye digitale koncepter eller funktioner.
Detaljer om kundepanelet
Som medlem af panelet er du med til at sikre, at vi laver bedre og mere brugervenlige løsninger for dig og andre kunder – for eksempel på jyskebank.dk eller i mobil/netbanken.
Din mening gør en forskel
I Jyske Bank arbejder vi målrettet på at forbedre kundeoplevelse af vores produkter og services. Det kan vi ikke gøre alene, så vi vil gerne høre din mening.
Som en del af panelet får du en mail, når vi brug for dine input. Vi inviterer blandt andet til online kundeinterviews, besvarelse af spørgeskemaer og deltagelse i online brugertest. Oftest kan du hjælpe os, når det passer ind i din dagligdag. Du skal blot have adgang til din mobil, tablet eller computer – alt efter, hvad vi skriver i testen.
Så simpelt er det at teste
Her kan du få en lille forsmag af en simpel test i form af et par spørgsmål. Der findes ikke nogen rigtige eller forkerte svar. Det vigtigste er, at du er ærlig, når du svarer.
Du hører fra os med passende mellemrum
Selvom vi gerne vil høre din mening om det hele, har vi ikke lyst til at bombardere din indbakke med undersøgelser. Så når du har deltaget i en af vores undersøgelser, vil du tidligst høre fra os 14 dage efter.
Det er altid op til dig, om du vil deltage. Og du kan til enhver tid afmelde dig fra panelet permanent.
Har du spørgsmål eller kommentarer til panelet, vil vi meget gerne høre fra dig. Skriv en mail til [email protected].