Selvbetjeningsmuligheder for dig, der brugte Mine Lån

Jyske Bank og Jyske Realkredit (tidligere BRFkredit) rykkede i 2018 endnu tættere sammen.

Det betyder blandt andet, at når du nu skal have rådgivning og service i forbindelse med dit realkreditlån i Jyske Realkredit, er det Jyske Bank, du kommer i kontakt med.

I den forbindelse har vi lukket selvbetjeningsløsningen Mine Lån, der lå på brf.dk.

Boligselvbetjening i Jyske Netbank

Hvis du har dit realkreditlån i BRFkredit, kan du fremadrettet få overblik over dit lån i Jyske Netbank.

Log på Jyske Netbank

Vær opmærksom på, at du i den nye løsning indtil videre ikke kan lægge budget, som du kunne i Mine Lån.

Hvis du har et tilbud fra BRFkredit, som du gerne vil have udbetalt, havde du mulighed for selv at lukke tilbuddet i Mine Lån. Enten ved at indgå en fastkursaftale eller få udbetalt dit tilbud til markedskurs.

Den mulighed har du ikke i selvbetjeningsløsningen i Jyske Netbank – men du kan som altid ringe på 89 89 89 89 eller gøre det selv via appen Bedste Lån.

Du kan stadig få låneovervågning

I Mine Lån kunne du få overvågning af dit eller dine lån.

Den funktion er flyttet til vores app Bedste Lån. Her har du også selv mulighed for at indgå aftale om udbetaling, ændre vilkår i forbindelse med rentetilpasning og meget mere.

Hent Bedste Lån, hvor du normalt henter dine apps, og opsæt din låneovervågning i dag – det er let at komme i gang.