Din bank er stadig tæt på dig  

Jyske Banks nye afdelingsnet er på plads efter sammenlægningen med Handelsbanken. Som kunde fra det tidligere Handelsbanken kan du glæde dig over, at du ikke får væsentligt længere i banken.

I de byer, hvor der ligger en Handelsbanken, men ikke en Jyske Bank, fortsætter afdelingen som Jyske Bank-afdeling.

I de byer, hvor der ligger både en Handelsbanken og en Jyske Bank, flytter afdelingerne sammen i de bedst egnede lokaler. I København, Aarhus og Aalborg fortsætter vi med flere afdelinger.

Du vil opleve samme lokale tilstedeværelse og tilgængelighed, som du er vant til.

Se kort over fremtidige Jyske Bank-afdelinger

Handelsbanken i Danmark bliver til Jyske Bank

Vores mål er at gøre to gode banker til en endnu bedre samlet bank, og vi har selvfølgelig fortsat fokus på personlig rådgivning, stærke produkter og digitale løsninger.

Overgangen sker helt automatisk for dig. Vi forventer at være færdige den 12. november 2023.

Du er som altid velkommen til at kontakte din rådgiver eller tage ned i din afdeling – helt som du plejer.

Gå til spørgsmål og svar for privatkunder

Gå til spørgsmål og svar for erhvervskunder

Hvad sker der?

Januar 2023

Nyt afdelingsnet er på plads - se kort

Nytårskur for Private Banking-kunder


7. december 2022

Brev til privatkunder med PrioritetsLån


5.- 6. december 2022

Brev til alle privat- og erhvervskunder med generel information fra Jyske Bank


1. december 2022

Velkomstbrev til privat- og erhvervskunder


Se hele tidslinjen



Du vil stadig møde Handelsbanken

I en periode kan du møde både Handelsbanken-navnet og Jyske Bank-navnet. Hvis du indgår nye aftaler, er det Jyske Bank-koncernen, du indgår en aftale med.


Hvor får du hjælp?

Du skal fortsat kontakte din rådgiver, din lokale filial eller anden support i det tidligere Handelsbanken - helt som du plejer.

Se dine kontaktmuligheder og åbningstider


Vær på vagt for svindlere

Selvom vi er i en tid med mange forandringer, vil vi aldrig bede om dine personlige oplysninger eller koder over sms, mail eller telefon. Vær derfor ekstra på vagt, hvis du bliver kontaktet uopfordret.



Spørgsmål og svar

Hvad betyder det for mig?

Du skal fortsætte med at gøre, som du plejer. Du beholder dine konti og kort, og du kan stadig bruge Netbank og Mobilbank.

Vi skal bruge det meste af 2023 på at gennemføre sammenlægningen af de to banker. Du hører fra os, når der er nyt for dig, og du er altid velkommen til at kontakte os med dine spørgsmål.

Kan jeg fortsat kontakte min rådgiver og besøge min filial?

Ja, du kan fortsat kontakte din rådgiver eller tage ind i din lokale filial på samme nummer og adresse, som du plejer.

Hvad sker der med konti, betalingskort og Netbank og Mobilbank?

Du kan fortsat bruge dine kort, dine kontonumre bliver ikke ændret, og din adgang til Netbank og Mobilbank er den samme.


Mød Jyske Bank

  • Identitet og værdier

I 1982 fik Jyske Bank tilnavnet "Havkatten i hyttefadet". Havkatten er en underlig fisk, der ilter vandet og skaber liv og konkurrence omkring sig. Det passer godt til os, og havkatten er derfor blevet en del af vores identitet – og dermed også vores værdier. Læs om bankens værdier og identitet.

  • Historiske højdepunkter

Jyske Bank blev grundlagt i 1967 ved sammenlægningen af fire lokalbanker i Midtjylland, og siden er det gået stærkt. I dag er vi den andenstørste danske bank. Og vi har nu både bank, realkredit og leasing under samme tag. Oplev bankens første 50 år.

  • Dialog og debat

I Jyske Bank følger vi med i, hvad der rører sig politisk, økonomisk og i samfundet – og deler det med vores kunder. Se Jyske Bank LIVE.