Din bank er stadig tæt på dig
Jyske Banks nye afdelingsnet er på plads efter sammenlægningen med Handelsbanken. Som kunde fra det tidligere Handelsbanken kan du glæde dig over, at du ikke får væsentligt længere i banken.
I de byer, hvor der ligger en Handelsbanken, men ikke en Jyske Bank, fortsætter afdelingen som Jyske Bank-afdeling.
I de byer, hvor der ligger både en Handelsbanken og en Jyske Bank, flytter afdelingerne sammen i de bedst egnede lokaler. I København, Aarhus og Aalborg fortsætter vi med flere afdelinger.
Du vil opleve samme lokale tilstedeværelse og tilgængelighed, som du er vant til.
Se kort over fremtidige Jyske Bank-afdelinger
Handelsbanken i Danmark bliver til Jyske Bank
Vores mål er at gøre to gode banker til en endnu bedre samlet bank, og vi har selvfølgelig fortsat fokus på personlig rådgivning, stærke produkter og digitale løsninger.
Overgangen sker helt automatisk for dig. Vi forventer at være færdige den 12. november 2023.
Du er som altid velkommen til at kontakte din rådgiver eller tage ned i din afdeling – helt som du plejer.
Hvad sker der?
Januar 2023
Nyt afdelingsnet er på plads - se kort
Nytårskur for Private Banking-kunder
7. december 2022
Brev til privatkunder med PrioritetsLån
5.- 6. december 2022
Brev til alle privat- og erhvervskunder med generel information fra Jyske Bank
1. december 2022
Velkomstbrev til privat- og erhvervskunder
Du vil stadig møde Handelsbanken
I en periode kan du møde både Handelsbanken-navnet og Jyske Bank-navnet. Hvis du indgår nye aftaler, er det Jyske Bank-koncernen, du indgår en aftale med.
Hvor får du hjælp?
Du skal fortsat kontakte din rådgiver, din lokale filial eller anden support i det tidligere Handelsbanken - helt som du plejer.
Vær på vagt for svindlere
Selvom vi er i en tid med mange forandringer, vil vi aldrig bede om dine personlige oplysninger eller koder over sms, mail eller telefon. Vær derfor ekstra på vagt, hvis du bliver kontaktet uopfordret.
Spørgsmål og svar
Du skal fortsætte med at gøre, som du plejer. Du beholder dine konti og kort, og du kan stadig bruge Netbank og Mobilbank.
Vi skal bruge det meste af 2023 på at gennemføre sammenlægningen af de to banker. Du hører fra os, når der er nyt for dig, og du er altid velkommen til at kontakte os med dine spørgsmål.
Ja, du kan fortsat kontakte din rådgiver eller tage ind i din lokale filial på samme nummer og adresse, som du plejer.
Du kan fortsat bruge dine kort, dine kontonumre bliver ikke ændret, og din adgang til Netbank og Mobilbank er den samme.