Hjælp til betalinger og overførsler
Her finder du hjælp og vejledninger til betalinger og overførsler. Finder du ikke den hjælp, du søger, er du altid velkommen til at kontakte os på 89 89 89 89.
Enkeltstående betalinger og overførsler
Du kan overføre penge i net- og mobilbanken. Vælg "Betal og overfør" i menuen, hvis du har den gamle netbank. Har du den nye netbank vælger du konto, som skal overføres fra og trykker "Overfør og betal".
Gå ind på den delsaldo, du vil overføre penge fra, og tryk på "Overfør" (eller lignende) øverst i billedet.
For at betale en regning skal du vælge "Betal og overfør". De oplysninger du skal bruge for at betale en regning, finder du på indbetalingskortet.
Faste betalinger og overførsler
Du skal finde oversigten over faste betalinger. Her har du mulighed for at afmelde den.
Du skal finde betalingen på posteringsoversigten under kommende betalinger. Når du åbner den, har du mulighed for at annullere betalingen, så den ikke bliver gennemført i denne omgang.
Gå ind via menupunktet "Faste betalinger". Her finder du muligheden for at oprette en ny.
Du opretter en fast overførsel i netbanken og mobilbanken ved at vælge "Faste betalinger" i menuen.
Du kan få overblik over dine faste betalinger og overførsler under menupunktet "Faste betalinger" i mobil- og netbanken.
Betalingsservice
Tryk på "Faste betalinger" i menuen for at finde din aftale. Her har du mulighed for at afmelde aftalen permanent.
Du finder Betalingsservice via menupunktet "Faste betalinger". De oplysninger, du skal bruge, står på regningen.
I den gamle netbank kan du gøre det selv. Hvis du bruger mobilbanken eller den nye netbank, kan du slette aftalen og oprette en ny.
Har du den gamle netbank, kan du se en oversigt fra Betalingsservice i menuen under "Betal og overfør". Har du den nye netbank eller mobilbanken, kan du få overblik over dine Betalingsservice-betalinger ved at søge på "BS" i posteringsteksten.
Mobilbetaling
Hold venstre knap inde mens du holder uret tæt på terminalen.
Du indtaster koden og holder uret tæt på terminalen.
Du skal låse telefonen op holde den tæt på terminalen.
Du aktiverer Apple Pay med to tryk på den relevante knap.
Din betaling foretages som udgangspunkt med det kort, som er valgt som dit foretrukne betalingskort. Hvis du ønsker at betale med et andet kort end dit foretrukne, skal du gøre det via Google Wallet.
Det afhænger af, om du bruger Face ID eller Touch ID.
Øvrige
Med Jyske Banks Kuvertservice kan du betale alle slags indbetalingskort - også den slags, som ikke kan tilmeldes Betalingsservice. Følg vejledningen, så sørger vi for, at indbetalingskortet bliver betalt til tiden.
I mange tilfælde kan du gøre det selv.
Du skal bruge den gamle netbank og se posteringer for alle konti. Herefter skal du vælge at få vist kommende betalinger.
Jyske Banks BIC er altid JYBADKKK. IBAN er et unikt nummer for hver af dine konto. Du finder din kontos IBAN ved først at finde kontoen i netbanken eller mobilbanken.