Hjælp til kort og mobilbetaling
Her finder du hjælp og vejledninger til betalingskort og mobilbetaling. Finder du ikke den hjælp, du søger, er du altid velkommen til at kontakte os på 89 89 89 89.
Betalingskort
Hvis du ønsker at bestille et nyt kort, kan du i nogle tilfælde selv gøre det i mobilbanken eller i netbanken. Øvrige kort kan bestilles på hjemmesiden.
Du kan oprette det selv via app'en Mine Kort på få øjeblikke og tilføje det til Apple Wallet eller Google Wallet i mobilbanken.
Som du nok har opdaget, kan du kigge på selve kortet, hvis har brug for oplysninger om dit kort. Hvis du ikke har kortet ved hånden, er der hjælp at hente i mobilbanken. For at se dit kort, skal du gå ind på kortoversigten og se detaljer om det enkelte kort.
På visse typer kort har du mulighed for at skrue op og ned for det beløb, der maksimalt kan bruges pr. dag og pr. 30 dage. For at ændre på dit kort, skal du gå ind på kortoversigten og se detaljer om det enkelte kort.
Du kan spærre dit kort i netbanken, mobilbanken eller ved at ringe til os.
Du kan i mange tilfælde selv knytte dit kort til en delsaldo. Gå via menuen bag de tre prikker på netbankens startside.
Du finder pinkoden ved at gå ind på kortoversigten i net- og mobilbanken. Her kan du se detaljer om det enkelte kort.
Du kan styre, om dit kort kan bruges i udlandet eller på nettet. For at ændre på dit kort, skal du gå ind på kortoversigten og se detaljer om det enkelte kort.
Apple Pay
Hvis en af dine enheder er blevet stjålet, bør du nulstille den.
Du aktiverer Apple Pay med to tryk på den relevante knap.
Det kan du lettest gøre i mobilbanken. Men du kan også bruge din iPhones indbyggede funktioner.
Du kan ikke som sådan spærre Apple Pay, men du kan opnå det samme ved at fjerne alle kort fra Apple Wallet.
Du skal tilføje dit betalingskort til Apple Wallet. Det kan du bl.a. gøre i mobilbanken.
Det afhænger af, om du bruger Face ID eller Touch ID.
Google Pay
Du skal låse telefonen op holde den tæt på terminalen.
Ønsker du at fjerne Google Pay på din telefon, skal du blot afinstallere Google Wallet.
Som Jyske Bank-kunde kan du tilføje dit kort fra Mastercard eller Visa til Google Pay direkte i mobilbanken. Du kan også gøre det i appen Google Wallet.
Din betaling foretages som udgangspunkt med det kort, som er valgt som dit foretrukne betalingskort. Hvis du ønsker at betale med et andet kort end dit foretrukne, skal du gøre det via Google Wallet.
Du vælger dit foretrukne kort i appen Google Wallet.
Hvis du oplever problemer med at tilføje Google Pay via mobilbanken eller Google Wallet, så tjek, at du opfylder kravene.
Garmin Pay
Du bør spærre den enhed, du har mistet.
Du indtaster koden og holder uret tæt på terminalen.
Du skal tilføje dit betalingskort via appen Garmin Connect. Herefter kan du kan betale med Garmin Pay.
Jyske Bank Hotline kan spærre og slette din Garmin Pay-aftale på 89 89 28 00.
Fitbit Pay
Du bør spærre den enhed, du har mistet.
Hold venstre knap inde mens du holder uret tæt på terminalen.
Du skal starte med at tilføje dit betalingskort i Fitbit appen, før du kan betale med Fitbit Pay.
Du kan ikke selv spærre og slette din Fitbit Pay. Ring i stedet til Jyske Banks Hotline på 89 89 28 00.
Indsigelse
Du kan enten gøre indsigelse i mobilbanken, den nye netbank eller ved at indsende en indsigelseserklæring.
Du kan enten gøre indsigelse i mobilbanken, i den nye netbank eller ved at indsende en indsigelseserklæring.
Du kan enten gøre indsigelse i mobilbanken, i den nye netbank eller ved at indsende en indsigelseserklæring.
Du kan enten gøre indsigelse i mobilbanken, i den nye netbank eller ved at indsende en indsigelseserklæring.
Du kan enten gøre indsigelse i mobilbanken, i den nye netbank eller ved at indsende en indsigelseserklæring.
Du kan enten gøre indsigelse i mobilbanken, i den nye netbank eller ved at indsende en indsigelseserklæring.
Du kan enten gøre indsigelse i mobilbanken, i den nye netbank eller ved at indsende en indsigelseserklæring.
Du kan enten gøre indsigelse i mobilbanken, i den nye netbank eller ved at indsende en indsigelseserklæring.
Du kan enten gøre indsigelse i mobilbanken, i den nye netbank eller ved at indsende en indsigelseserklæring.
Ja, du kan gøre indsigelse, hvis dit kort er blevet brugt på en måde, som du ikke er enig i. Det kan gøres online via mobilbanken eller den nye netbank. Ellers kan du gøre det ved at udfylde en formular.
MobilePay
Start med at hente MobilePay-appen på din mobiltelefon eller tablet. Åbn appen, vælg "Opret ny bruger" og følg flowet for oprettelse.
Du kan tilknytte dine konti til overførsel/betaling i MobilePay-appen uden brug af kort. Åbn MobilePay-appen, vælg "Konti & kort" i menuen og tryk på "Tilføj konto eller kort".