Spær eller opsig kort - og bestil et nyt
Her kan du se, hvordan du spærrer, opsiger og bestiller kort.
Spær kort for en sikkerheds skyld
Har du mistet et kort, eller har du grund til at tro, at det er afluret? Spær kortet direkte i mobilbanken eller netbanken. Hvis du er i tvivl eller har brug for hjælp, så ring på 89 89 89 89 - vi hjælper dig døgnet rundt.
Du kan selv ophæve spærringen igen, hvis du finder kortet eller føler dig sikker på, at det ikke kan misbruges. Husk at gøre det inden for 14 dage efter spærringen. Hvis der går mere end 14 dage, kan dit kort ikke åbnes igen.
Vil du opsige et kort, du ikke har brug for længere?
Så spær kortet - når det har været spærret i 14 dage, bliver kortet automatisk opsagt.
Bestil nyt kort
- Du kan selv bestille et nyt kort her eller i app'en Mine Kort
- Du kan også ringe 89 89 89 89 - vi hjælper dig døgnet rundt
Dit kort kan være tilknyttet som betaling på fx abonnementer og streamingtjenester. Husk at ændre dette, når du får nyt kort. Du kan se nogle af de steder, dit kort er tilmeldt, i Mine Kort.
Brug for et nyt kort med det samme?
Hvis du har brug for et nyt kort nu og her, kan du selv oprette et Visa Mobil og tage det i brug med det samme. Visa Mobil er et digitalt kort, som du kan bruge med Apple Pay eller Google Pay på din telefon.