Årsregnskabet for 2024 i overskrifter
”Jeg er godt tilfreds med resultatet. Et sådant resultat kommer ikke af sig selv, og det vidner om, at vi går ind i 2025 med et styrket forretningsmæssigt momentum,” siger ordførende direktør, Lars Mørch og fortsætter:
”Vi løber hver dag stærkt for at rådgive vores kunder bedst muligt og komme med de bedste løsninger. Derfor glæder det mig, at vores kunder – særligt privatkunder – har kvitteret med stigende tilfredshed på det seneste”.
Tilfredsheden blandt Jyske Banks privatkunder lå for første gang siden 2019 over gennemsnittet for sammenlignelige pengeinstitutter. Samtidig udviser erhvervskunderne større tilfredshed, og banken er for 9. år i træk kåret som bedst til Private Banking.
Jyske Bank har klare målsætninger om en stærkere kundefokusering, der skal gøre banken endnu mere attraktiv for særligt lidt større og mere komplekse erhvervs- og privatkunder. Desuden er der ambitioner om at hjælpe kunderne i deres bæredygtige omstilling og bruge digitalisering offensivt til glæde for kunderne.