Sådan forholder vi os til coronavirus
I Jyske Bank gør vi alt, hvad vi kan, for at skabe trygge rammer for både kunder og medarbejdere. Vi følger situationen med coronavirus tæt, og vi retter os efter myndighedernes retningslinjer. Det betyder også, at vi tager nogle forholdsregler.
Læs mere om, hvordan vi hjælper dig i denne coronatid
Vi er åbne, men lukker døren
Fra 1. maj begynder vi igen at holde fysiske møder med vores kunder. For fortsat at minimere risikoen for smittespredning holder vi indtil videre dørene ind til vores afdelinger låst, og du skal derfor skrive eller ringe til din afdeling eller rådgiver for at aftale et mødetidspunkt. Vi glæder os til at se dig.
Vi holder fortsat også gerne møder via telefon og online – eller klarer det på mail. Her kan du booke et onlinemøde.
Entréen er åben på normal vis, så du kan bruge pengeautomaten i de afdelinger, der har automater. Husk god håndhygiejne, når du håndterer kontanter.
Har du brug for at komme i din kundeboks, skal du kontakte afdelingen.
Det er ikke muligt at benytte vores mønttællere i den periode, hvor dørene er lukket.
Alle arrangementer i Jyske Bank er aflyst eller udsat.
Se seneste nyt om corona-situationen i Jyske Bank
Du kan kontakte os på mange måder
Har du brug for at komme i kontakt med os, har du heldigvis flere muligheder.
- Ring til os på 89 89 89 89 - vi svarer døgnet rundt
- Skriv til os på [email protected]
- Chat med os
- Bliv ringet op
- Kontakt din rådgiver
Tip: Brug kontaktløst kort i stedet for kontanter
Kontanter, der går fra hånd til hånd, kan desværre også sprede smitte. Derfor er det en god idé at betale med kontaktløst kort eller betale med din mobil eller dit ur - fx med Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay eller MobilePay.
Få flere gode råd til at slippe for kontanter i din hverdag
Afbestillingsforsikring med Jyske Mastercard
Jyske Mastercard Gold og Platinum er ophørt fra den 30. april 2021. Læs mere om dine forsikringsforhold her.
Coronavirus påvirker aktiemarkedet
Følg med i aktiemarkedets udvikling på Finansnyt