Sådan afmelder du markedsføring fra Jyske Bank
Hvis du afmelder dig markedsføring fra Jyske Bank, kan vi ikke længere sende dig mails om fx nye muligheder i din økonomi, personlige anbefalinger og relevante arrangementer.
Du kan tilbagekalde dit markedsføringssamtykke direkte i mobilbanken og den nye netbank eller ved at kontakte Jyske Bank Hotline på telefon eller e-mail.
Sådan afmelder du markedsføring i mobilbanken og den nye netbank
Du kan afmelde markedsføring fra Jyske Bank i din mobilbank og i den nye netbank. Det er ikke muligt at afmelde markedsføring i den gamle netbank. Er du i tvivl, om du bruger den nye eller gamle netbank? Sådan ser du forskel.
- Log ind på sædvanlig vis (vejledning)
- Vælg "Profil" i menuen
- Tryk på "Samtykker og aftaler"
- Vælg "Markedsføringssamtykke"
- Vælg "Slet samtykke" i bunden af siden og bekræft din afmelding
Alternativt kan du opdatere dit markedsføringssamtykke ved at til-/fravælge kontaktformer. Vælg herefter "Opdater samtykke" i bunden af siden.
Sådan afmelder du markedsføring via telefon eller e-mail
Du kan afmelde markedsføring i Jyske Bank ved at kontakte Jyske Bank Hotline på 89 89 28 00 eller ved at sende en mail til [email protected]. Vi søger herefter for at slette dit samtykke.