Hvordan spærrer jeg min netbank?
Du finder menupunktet "Indstillinger" i menuen og fortsætter derfra. Du kan også ringe til os.
Hvis du udsættes for svindel eller mener, at andre har fået adgang til din netbank på en måde, der ikke er berettiget, skal du omgående spærre for adgangen til Jyske Netbank Erhverv.
Sådan spærrer du netbanken for alle brugere
- Via menupunktet "Indstillinger" i Jyske Netbank Erhverv. Spær adgangen for alle brugere via punktet "Virksomhedsprofil"
- Ved at ringe til Hotline på telefon 70 12 00 00
- Ved at ringe til Bankdata på telefon 75 94 50 93
Sådan spærrer du en enkelt brugers adgang til netbanken
- Via menupunktet "Indstillinger" i Jyske Netbank Erhverv. Spær adgangen for min personlige adgang via punktet "Min profil"
- Ved at ringe til Hotline på telefon 70 12 00 00
Hvis brugeren har forladt virksomheden, bør vedkommende slettes helt fra Jyske Netbank Erhverv. Det kan i som virksomhed selv gøre, hvis I bruger modulet Selvadministration. Hvis det ikke er tilfældet, så kontakt jeres erhvervspartner.