Hvordan administrerer jeg betalingsmodtagere i Jyske Netbank Erhverv?

Se, hvordan du kan gemme, rette og slette betalingsmodtagere.

Start med at logge på Jyske Netbank Erhverv (se vejledning).

Gem en betalingsmodtager

Du kan gemme en beløbsmodtager på to måder.  

  1. I forbindelse med at du indtaster en betaling:
    1. Opret betalingen på sædvanlig vis (vejledning).
    2. Sæt flueben ved "Gem modtager" i bunden af siden.
    3. Afslut betaling ved at klikke "Overfør" eller "Betal".
    4. Nu vises de oplysninger der gemmes. Tilføj eller fjern oplysninger, så de passer med de oplysninger, du ønsker at gemme.
    5. Afslut ved at klikke "Gem".
  2. Ved at vælge "Betal og overfør" og derunder "Gemte modtagere"’ i menuen: 
    1. I toppen vælger du, om det skal være en indenlandsk eller en udenlandsk beløbsmodtager.
    2. Vælg "Ny modtager" til højre.
    3. Udfyld de felter, der skal være gældende ved fremtidige betalinger.
    4. Afslut ved at klikke "Gem".

Ret oplysninger om en af dine gemte betalingsmodtagere

  1. Vælg "Betal og overfør" > "Gemte modtagere" i menuen.
  2. I toppen vælger du, om du vil rette en indenlandsk eller en udenlandsk modtager.
  3. Vælg 'Ret' til højre for den relevante modtager.
  4. Foretag de nødvendige rettelser.
  5. Afslut med "Gem".

Slet en betalingsmodtager

  1. Vælg "Betal og overfør" og "Gemte modtagere".
  2. I toppen vælger du, om du vil slette en indenlandsk eller en udenlandsk modtager.
  3. Find den relevante modtager.
  4. Vælg "Slet" til højre for modtageren.  
  5. Bekræft, at du vil slette denne modtager.