Betalingsservice

Modtag penge med Betalingsservice

Har din virksomhed kunder, som bliver  opkrævet med faste tidsintervaller? Så kan du med fordel benytte automatisk opkrævning via Betalingsservice. På den måde går pengene direkte ind på din virksomheds konto. Din virksomhed skal blot sende opkrævningsoplysningerne til Nets, som udbyder Betalingsservice.

Fordele:

  • Spar tid på administration af opkrævninger
  • Spar omkostninger til forsendelse
  • Nemt og enkelt opkrævningsarbejde, evt. integreret med økonomisystemet
  • Få betalingerne til tiden, bedre likviditetsstyring
  • Effektiv debitoradministration

Du kan vælge mellem forskellige løsninger:

  • Lade Nets klare ALT - også udskrivning af indbetalingskort til de kunder, der ikke er tilmeldt Betalingsservice
  • Lade Nets håndtere Betalingsservice og så selv udskrive indbetalingskort til de kunder, der ikke er tilmeldt Betalingsservice
  • Tillægsydelser hos Nets

Se Nets' løsning for kreditorer.

BS web

Har du en virksomhed, eller en mindre forening, der ønsker en simpel web-baseret opkrævningsløsning?

Betalingsservice web er velegnet, når I vil opkræve jeres kunder/medlemmer på en nem og sikker måde, men ikke har eget software. 

Læs om Betalingsservice web.

Uanset om dine kunder/medlemmer ønsker at betale med Betalingsservice eller indbetalingskort kan du bruge Betalingsservice web.

Betalingsservice til de faste udgifter

Når virksomhedens faste udgifter er tilmeldt Betalingsservice, er du sikker på, at de automatisk bliver betalt hver gang - og lige til tiden. Du kan tilmelde regninger til Betalingsservice gennem Jyske Netbank Erhverv, Kuvertservice og ved at kontakte din Jyske Bank afdeling.

Fordele:

  • Betalinger til tiden
  • Færre administrative opgaver ved integration til økonomisystemet
  • Overskuelig advisering fra kreditor forud for betalingsdagen
  • Rentegevinster, for betalingerne sker på sidste rettidige betalingsdag.

I Jyske Netbank Erhverv kan du få et overblik over alle betalinger i den kommende måned. Du kan  annullere en betaling, hvis du ikke ønsker den gennemført alligevel. Du kan også få tilsendt en oversigt over alle betalinger for den kommende måned per post.

Betalingsservice Plus

Har din virksomhed flere afdelinger eller mange betalinger? Eller er godkendelsen af betalingsoversigten spredt på flere personer? Så kan din virksomhed drage fordel af Betalingsservice Plus

Med Betalingsservice plus, kan du få betalingsoversigten skræddersyet og leveret i et integrerbart format. Det giver et bedre overblik, nemmere afstemning, godkendelse og bogføring. 

Læs mere om Betalingsservice Plus.