Hvordan spærrer jeg min mobilbank eller netbank?
Du kan altid ringe til os på 89 89 28 00. Og i nogle tilfælde kan du også gøre det selv.
Er du i tvivl om, om du bruger den nye eller den gamle netbank? Tjek det eventuelt her
Sådan gør du, hvis du vil spærre mobilbanken og den nye netbank
Ring til Jyske Bank Hotline på 89 89 28 00, så hjælper vi dig med at spærre.
Hvis du spærrer mobilbanken, så har du også spærret den nye netbank - og omvendt.
Sådan gør du, hvis du vil spærre den gamle netbank
- Log på Jyske Netbank med MitID (vejledning)
- Tryk på ”Tandhjulet” øverst til højre for at gå til Indstillinger
- Tryk på ”Sikkerhed og NemID”
- Læs om ”Konsekvenser for spærring” og ”Vejledning i genåbning”
- Tryk på knappen ”Spær adgang”
Du har også mulighed for at ringe til Hotline døgnet rundt på 89 89 28 00.
Bemærk, at du kun spærrer adgangen til Jyske Netbank - ikke dit MitID. Du kan du få hjælp til at spærre dit MitID eller ændre din MitID-adgangskode på mitid.dk