Sådan afmelder du markedsføring fra Jyske Bank i net- og mobilbanken
Du kan afmelde markedsføring fra Jyske Bank i din mobilbank under menupunktet Profil.
Hvis du afmelder dig markedsføring fra Jyske Bank, kan vi ikke længere sende dig mails om fx nye muligheder i din økonomi, personlige anbefalinger og relevante arrangementer.
Du kan afmelde markedsføring fra Jyske Bank i din mobilbank og i den nye netbank. Det er ikke muligt at afmelde markedsføring i den gamle netbank. Alternativt kan du kontakte Jyske Bank Hotline på 89 89 28 00.
Er du i tvivl, om du bruger den nye eller gamle netbank? Sådan ser du forskel.
Sådan afmelder du markedsføring i mobilbanken og den nye netbank
- Log ind på sædvanlig vis (vejledning)
- Vælg "Profil" i menuen
- Tryk på "Samtykker og aftaler"
- Vælg "Markedsføringssamtykke"
- Vælg "Slet samtykke" i bunden af siden og bekræft din afmelding
Alternativt kan du opdatere dit markedsføringssamtykke ved at til-/fravælge kontaktformer. Vælg herefter "Opdater samtykke" i bunden af siden.