Jyske Mastercard
Dit Jyske Mastercard privatkort er ophørt
Samarbejdet mellem Jyske Bank og SEB Kort om udstedelsen af Jyske Mastercard privatkort er ophørt. Det betyder, at alle eksisterende Jyske Mastercard privatkort og tilhørende Familiekort, Priority Pass og forsikringer ikke længere kan anvendes efter den 30. april 2021 – uanset hvilken udløbsdato der står på kortet.
Du har stadig adgang til din konto
Selv om dit Jyske Mastercard privatkort er ophørt, har du stadig adgang til din Mastercard-konto med NemID. Her kan du:
-
Få kontoudtog og et overblik over dine transaktioner foretaget før den 1. maj 2021. Log på din konto her. Du har denne adgang i tre måneder fra kortet er ophørt eller fra den dato, hvor du selv har lukket kortet. Hvis du har valgt at fortsætte med et GlobeCard Mastercard, har du denne adgang i 12 måneder fra transaktionsdatoen.
-
Gøre indsigelse mod et køb foretaget på dit Jyske Mastercard privatkort før den 1. maj 2021. Gør indsigelse her. Du kan gøre indsigelse op til 13 måneder efter, at transaktionen har fundet sted. Du skal gøre indsigelse snarest muligt efter, at du er blevet opmærksom på, at du kan have krav på tilbageførsel af en betaling.
-
Få udbetalt et tilgodehavende fra din Mastercard-konto til din bankkonto. Log på her og vælg 'Besked' i menuen (sikker besked). Skriv en anmodning om udbetaling af beløbet til din bankkonto. Husk at anføre reg.nr. og kontonummer. Så længe du har et tilgodehavende på din Mastercard-konto, kan du få udbetalt beløbet til din bankkonto.
Har du brug for hjælp?
Hos Jyske Mastercard Kundeservice kan du fortsat få svar, hvis du har spørgsmål til din forsikring:
Ring på +45 36 73 74 80
Alle hverdage mellem 8.30 - 16.30.
Eller skriv til [email protected]