Bruger du iOS? Så kan du p.t. ikke bruge Jyske Mobilbank (løst)

OPDATERET 25.08 kl. 7:00

Vi har udgivet en ny version af iOS, som løser problemet. Når du starter mobilbanken, bliver du bedt om at opdatere.

Kritisk fejl

Hvis du i forrige version af mobilbanken til iOS (version 3.17.0, som blev udgivet torsdag) har godkendt en overførsel, betaling eller værdipapirhandel med nøgleappen, så kan det desværre forekomme, at godkendelsen ikke er registreret korrekt. I så fald er transaktionen ikke gennemført. Du kan kontrollere dine transaktioner ved at kigge i din mobilbank/netbank. Hvis du kan se transaktionen, så er den også gennemført. Vi beklager fejlen og ulejligheden.

Forbedret kontooverblik på iPad midlertidigt fjernet

Det forbedrede kontooverblik på iPad, som vi introducerede i forrige version, er midlertidigt fjernet. Kontoliste og kontobevægelser vises i øjeblikket på hver sin side. Vi arbejder på at genskabe det forbedrede overblik hurtigst muligt igen.

==========

Et problem med overførsler gør, at det i øjeblikket ikke er muligt at logge på Jyske Mobilbank til iPhone og iPad.

Vi arbejder på at løse problemet.