Jyske Bank gør det nemmere at få fat i en rådgiver

'Jyske Bank Online' kommer til at fungere som et supplement til den hjælp og rådgivning, du kan få i din lokale afdeling. Her vil kunderne alle ugens dage fra kl. 8 - 20 kunne få fat i rådgivere, der er klar til at hjælpe med bankforretninger på telefon, mail og chat.

Nyt fra Jyske Bank

Jyske Bank er der, hvor kunderne er. Derfor åbner banken den 23. maj 2016  'Jyske Bank Online', der vil øge tilgængeligheden for alle bankens kunder.

Klar bankforretningerne på telefon, mail og chat

Den nye afdeling 'Jyske Bank Online' kommer til at fungere som et supplement til den hjælp og rådgivning, du kan få i din lokale afdeling. Via 'Jyske Bank Online' vil kunderne alle ugens dage fra kl. 8 - 20 kunne få fat i rådgivere, der er klar til at hjælpe med bankforretninger på telefon, mail og chat.

"Jyske Bank er stadig en relations- og rådgivningsbank for de kunder, der ønsker det. Og det fysiske møde nede i banken er stadig noget, som rigtig mange kunder efterspørger. Til maj udvider vi bare tilgængeligheden. Så hvis du har et spørgsmål til banken efter aftensmaden, så kan du også få det besvaret, mens du sidder hjemme i sofaen," fortæller forretningsdirektør i Jyske Bank, Hanne Birgitte Møller.