Sådan afmelder du markedsføring fra Jyske Bank i net- og mobilbanken

Du kan afmelde markedsføring fra Jyske Bank i din mobilbank under menupunktet Profil.

Hvis du afmelder dig markedsføring fra Jyske Bank, kan vi ikke længere sende dig mails om fx nye muligheder i din økonomi, personlige anbefalinger og relevante arrangementer. 

Du kan afmelde markedsføring fra Jyske Bank i din mobilbank og i den nye netbank. Det er ikke muligt at afmelde markedsføring i den gamle netbank. Alternativt kan du kontakte Jyske Bank Hotline på 89 89 28 00.

Er du i tvivl, om du bruger den nye eller gamle netbank? Sådan ser du forskel.

Sådan afmelder du markedsføring i mobilbanken og den nye netbank

  1. Log ind på sædvanlig vis (vejledning)
  2. Vælg "Profil" i menuen
  3. Tryk på "Samtykker og aftaler"
  4. Vælg "Markedsføringssamtykke"
  5. Vælg "Slet samtykke" i bunden af siden og bekræft din afmelding

Alternativt kan du opdatere dit markedsføringssamtykke ved at til-/fravælge kontaktformer. Vælg herefter "Opdater samtykke" i bunden af siden.