Hvordan sletter jeg en bruger i JNE Selvadministration?

Er du administrator, kan du slette en eksisterende bruger i Jyske Netbank Erhverv. Klik på "Administration" i menuen og vælg herefter "Personer".

Inden du sletter en netbankbruger, skal du fjerne brugeren fra den fuldmagt, som brugeren aktuelt er tilknyttet. Er brugeren den eneste bruger i den pågældende fuldmagt, kan denne slettes helt.

Se denne vejledning for hjælp til, at ændre i en eksisterende fuldmagt.

Se denne vejledning for hjælp til, at slette en fuldmagt.

Sådan gør du

  1. Log på Jyske Netbank Erhverv (vejledning).
  2. Klik på "Administration" i menuen.
  3. Vælg "Personer". Du kan nu se de personer, der er registreret som brugere på Jyske Netbank Erhverv.
  4. Til- og fravælg i toppen af billedet, om også kortholdere skal vises på siden.
  5. Klik på personens navn i person-oversigten.
  6. Klik på "Slet bruger" nederst i billedet, hvorved brugerens tilknytning til jeres netbank bliver slettet.
  7. Klik på "Slet person" i den øverste del af billedet, hvis personen ikke længere er i virksomheden, hvorved personens tilknytning til virksomheden ophører.