Kom hurtigt videre med dine boligplaner

Hvad er Boligklar på 2 timer?

Har du fundet den helt rigtige bolig – hus, lejlighed eller sommerhus – så kan du i løbet af kun to timer få svar på, om du kan få bankens godkendelse til at købe den.

Kontakt mig om Boligklar på 2 timer

Et hurtigt svar fra banken giver dig frihed til at komme hurtigt videre med dine boligplaner. Det kan fx være vigtigt, hvis mægleren har andre interesserede til samme bolig.

Obs! Husk, at du selv skal kunne bidrage med minimum 5 % af boligens købspris plus omkostninger ved boligkøbet til udbetaling.

Hvordan bliver du boligklar på 2 timer?

De to timer starter, når du har talt med en rådgiver og sendt os dine relevante økonomioplysninger via netbank:

  • Skatteoplysninger
  • Pensionsinfo
  • Dit budget
  • Salgsopstilling (sendes separat efter aftale)

Vi ringer og bekræfter, når vi har modtaget oplysningerne – og så starter uret. Inden to timer bliver du ringet op igen med svar på, om vi kan godkende dit køb af boligen.

Får du et ja, så er du klar til at gå videre med købet. Vores ’ja’ er betinget af, at vi efterfølgende kan vurdere, at boligen svarer til købsprisen.

Hvis svaret er, at du ikke har økonomi til den ønskede bolig, så kan vi hjælpe dig med at beregne, hvilken boligtype du realistisk kan kigge efter.

Er du ikke kunde i Jyske Bank?

For at blive boligklar på to timer skal du være kunde i Jyske Bank – som minimum skal du have en konto og netbank. Det kan vi hurtigt hjælpe dig med.

Udfyld kontaktformularen, så er du i gang


Tip: Forbered dit boligkøb så tidligt som muligt

Du kan altid bruge ’Boligklar på 2 timer’ – men går du allerede i boligtanker, så anbefaler vi, at du hurtigt får en afklarende snak med din rådgiver. Det sikrer, at du er bedst muligt forberedt – at du får gennemtænkt dine behov, og at du har en realistisk økonomisk ramme i jagten på din drømmebolig.


Et trygt forløb – før og efter de på 2 timer

Step 1: Indledende snak med en rådgiver

Du har fundet en bolig, der matcher dine ønsker og ringer til en Jyske Bank-rådgiver. Måske har I talt bolig og boligøkonomi tidligere – måske ikke. I får nu en indledende snak om dine ønsker og behov. Og om din økonomi. Samtalen slutter med at I træffer en aftale om et rådgivningsmøde for at drøfte de nærmere detaljer omkring din bolighandel og din økonomi.

Du får også vejledning om Jyske Køberrådgivning, så alle detaljer om dit boligkøb bliver sikret fra start til slut.

Step 2: Du indsender økonomioplysninger og salgsopstilling

I den indledende snak har rådgiveren fortalt dig, hvilke oplysninger vi skal bruge, og hvordan du skal sende dem. Du sender de relevante økonomiske oplysninger via netbanken, hvor vi har gjort det nemt for dig – du skal bare finde og indsætte dine tal. Det er vigtigt, at du udfylder korrekt og får det hele med. Ellers risikerer du, at processen bliver forsinket. Salgsopstillingen sender du efter aftale med rådgiveren.

Step 3: Boligklar på 2 timer – du får et svar

Efter modtagelsen af alle oplysninger bliver du kontaktet af rådgiveren, som derefter går i gang med at regne på tallene. Inden for to timer ringer rådgiveren igen med et svar – forhåbentligt et tilsagn om at du kan gå videre med handlen. Du får tilsagnet tilsendt, så du kan tage det med til ejendomsmægleren.

Det er en betingelse, at vi efterfølgende kan vurdere, at boligen svarer til købsprisen.

Step 4: Rådgivningsmøde – et trygt boligkøb

Når du har aftalt købet med ejendomsmægleren, holder du det aftalte møde med rådgiveren (se step 1). Her kommer I hele vejen rundt om boligfinansieringen – og de mange aspekter i din samlede økonomi. Målet er at sikre dig et trygt boligkøb.

Step 5: Færdigt lånedokument

På rådgivningsmødet aftaler I, hvordan din bolig skal finansieres. Efter mødet går vi i gang med at udarbejde de nødvendige papirer i forhold den indgåede aftale. Du modtager papirerne til underskrift i din e-Boks.

Kontakt mig om Boligklar på 2 timer

Husk at du selv skal kunne bidrage med minimum 5% af boligens købspris plus omkostninger ved boligkøbet til udbetaling


Er du kunde i Jyske Bank?

Vær så nøjagtig som mulig (skriv fx postnummer, by og område)

Har du en konkret bolig på hånden?
Noget gik galt. Prøv venligst igen senere.

Tak for din henvendelse

Vi tager os af den hurtigst muligt.
Hvis du har spørgsmål i mellemtiden, er du velkommen til at ringe på 89 89 89 89.
Vi svarer døgnet rundt.